18 september 2009

This is me

Mitt namn är Hanna, jag är 23 år och utbildad till grafisk formgivare/webbdesigner/informatör. Tanken med den här bloggen är att jag ska skriva lite om vad jag gör och så men framförallt saker som har med mitt grafiska intresse att göra.

Jag har en kandidatexamen i Medie- och kommunikationsvetenskap med inriktning mot digital mediedesign. Jag tog examen för ca ett år sedan och har sedan dess varit en hel del i England, där jag har min pojkvän, och sökt jobb både där och i Sverige.

Lyckan har inte varit på min sida och jag är fortfarande arbetslös. För att fördriva tiden mellan jobbsökandet har jag läst en kurs i engelsk affärskommunikation på Komvux och just nu håller jag på med multimedia samt webbdesign. Även körkortet är på G, och jag hoppas att det är fixat om någon månad eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar