19 september 2009

Jag vill bli en go göteborgare

Idag sov jag längre än planerat men jag har ändå hunnit med lite vettigt i alla fall. Större delen av dagen har jag suttit och letat efter reklambyråer i Göteborg. Hittade 16 stycken som jag ska skicka mitt CV och personligt brev till. Jag har dock inte några höga förhoppningar.

Jag har även fixat lite mer med min hemsida, så snart ska den nya läggas ut. Eller nya och nya, den ser i rpincip likadan ut men den fungerar bättre. Jag har även försökt fixa så att jag ska kunna se om någon har läst min blogg, men jag vet inte om det blev rätt...återstår att se.

Och angående antagningsproverna så kommer jag lägga ut dom efter den 15:e oktober, vilket är sista ansökningsdagen.

2 kommentarer:

  1. Antagningsprover? Är det en konstskola du har sökt till? :D

    SvaraRadera
  2. Det är en KY-utbildning som heter Reklam ocg marknadsföring. Arbetsproverna är tex. en logo, en förpackning, en symbol o.s.v. Men jag är inte helt säker än om jag vill gå där..vi får se.

    SvaraRadera