22 september 2009

Konsten att köra bil

Idag har jag kört bil med trafikskolan. Det gick ganska så bra men jag måste tänka på att avsöka (som det så fint heter) lite mer. På torsdag har jag halkkörning, det ska väl bli både kul och lite läskigt. Tror inte att jag har kört någon gång då det varit halt än. Minns inte.

Idag tänkte jag kolla upp ännu lite fler företag som kanske skulle vara intresserade av mig. Hmm. Kanske träna på något gammalt högskoleprov också, eftersom jag har anmält mig till det i år. Mitt gamla går ju ut i år eller nästa så det kan ju vara bra att ha ett nytt om man skulle få för sig att söka någon utbildning. Sen så gör jag det ju även för min egen skull, ska bli intressant att se om jag får bättre än förra gången, och det borde jag för det senaste var rätt så kasst.

Om det är någon som skulle vilja ha en egen hemsida/logo/m.m, eller om ni känner någon om behöver, hör gärna av er till mig. Jag kan inte allt men jag ska göra mitt bästa.

1 kommentar:

  1. Morsan skulle nog fortfarande vilja hyra dig att göra en sida, mot betalning såklart..//Lina

    SvaraRadera