28 september 2009

PANIK

Mina utskick har inte varit helt meningslösa ändå. Har fått mail från ett ställe som frågade om jag kunde tänka mig att börja med praktik tre månader, och det kan jag ju. Har dock inte fått något svar tillbaka än men ska nog ringa dom imorgon.

Idag fick jag även ett mail, eller rättare sagt två. Först ett där dom sa nej tack, vi kan inte ta emot någon just nu...det vanliga, och sedan ett där dom skrev att nu har VD:n tittar på mitt CV och vill bestämma en träff, trots att dom inte har några lediga tjänster.

(glad och panikslagen)

Jag ringde upp och vi bestämde att jag ska ringa tillbaka om två veckor eftersom dom hade ganska mycket att göra just nu och att det var fler personer som skulle kolla på mitt CV. Det känns jättekul att något händer även om det är lite segt att vänta två veckor.

Jag hoppas hoppas hoppas att detta leder någonstans, och det snart!

1 kommentar:

  1. Åh, Grattis ändå. Tufft ju, att massa folk vill se ditt CV och att du ska på möte, inte anställningsintervjuv bland massa andra. Lycka till!

    SvaraRadera