10 oktober 2009

Mycket att göra

I måndags var jag i Göteborg och träffade A-K och Aki. Jag var även på några intervjuer angående jobb och praktik. Kommer få svar på måndag, hoppas jag.

Jag har även jobbat med arbetsproverna till KY-utbildningen. Dom är snart klara, och ja, jag är väl ganska nöjd men det krävs lite mer finputs. De ska vara inne den 15:e så jag måste skriva ut dom på måndag och skicka så jag är säker på att dom hinner fram i tid.

Teoriprovet närmar sig och jag blir mer och mer nervös. Jag börjar få godkänt på dom flesta proven jag gör men det är lite kvar som måste pluggas in. Det känns ganska jobbigt men det ska gå. Det måste gå annars blir jag tokig om jag måste vänta flera månader till. Uppkörningen känns väl lite lugnare men måste köra lite mer den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar